П`ятниця, 03.29.2024, 1:55 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Портфоліо Жуковської С. В.

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 65
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог

Головна » 2010 » Серпень » 21
Вимоги до складання тестових завдань   Основні принципи складання завдань Одним із основних принципів складання завдань є принцип конгруентності, тобто відповідності змісту завдання змістовності, що перевіряється. Тестові завдання мають бути прагматично коректними і розрахованими на оцінку рівня навчальних досягнень студентів у конкретній сфері знань. Одним завданням перевіряється щось одне. Невизначеність предмету вимірювання може призвести до двозначності формулювання, що погіршує якість самого тесту і впливає на результати вимірювання. Варто дотримуватися деяких порад щодо складання тестових завдань. Уникайте використання очевидних, тривіальних, амбіційних і тих, що не мають великого значення запитань та формулювань. Дотримуйтеся правил граматики, пунктуації і риторики. Тестові завдання повинні бути легкими для читання та сприйняття. Прості декларативні речення допоможуть студентами уникати невірної інтерпретації. Уникайте використання незрозумілих сленгових виразів і слів (з ... Читати далі »
Переглядів: 7026 | Додав: Шеф | Дата: 08.21.2010 | Коментарі (0)

Поняттям "інновація" позначають нововведення, новизну, зміну, введення чогось нового. Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми і методи навчання та виховання; в організацію спільної діяльності вчителя і учня, вихованця. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду окремих учителів і цілих колективів. Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Цей процес не може бути стихійним. Він потребує управління. Основу інноваційних процесів в освіті складають дві важливі проблеми педагогіки - проблема вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду та проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику. Результатом інноваційних процесів слугує використання теоретич ... Читати далі »
Переглядів: 1124 | Додав: Шеф | Дата: 08.21.2010 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
«  Серпень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz